Osmdesát procent lidí si raději koupí to, co vidí na živo.
Tvůrci, výrobci, umělečtí řemeslníci, lidé ze služeb, pomáhajících profesí a poradenství jsou kvůli restrikcím ze strany státu nuceni oslovovat své potenciální zákazníky a klienty na sociálních sítích a webových platformách mnohem více než tomu bylo dříve.
Internet však není reálné prostředí, kde k získání důvěry někdy stačí jedno živé setkání či doporučení. Nejčastějším a nejjednodušším komunikačním prostředkem na internetu je text a fotografie.
K rozhodnutí, zda zvolit právě vás nebo váš produkt to ale mnohdy nestačí. Na internetu se lidé chtějí dovědět co nejvíce v co nejkratším čase. Mají z čeho vybírat a co je neupoutá hned, k tomu už se nevrátí.
Je známo, že kolem osmdesáti procent lidí na internetu raději sleduje videa, než čte texty. A to je důvod, proč mnoho příspěvků i webových prezentací zůstává bez reakcí.
Nabízím vytvoření video prezentace pro ty, kteří jsou přesvědčeni o své službě či produktu a potřebují svou práci ukázat zákazníkům.
Způsobů, jak prostřednictvím videa oslovit své klienty je mnoho. Jde o to zvolit ten nejvhodnější právě pro vás. Může to být rozhovor, reportáž, dokument, klip, upoutávka, video – přednáška, či dobře načasované kombinace všech těchto forem.
No Comments